Dobrý večer, dnes v noci jsem nabíjel auto v nízkých cenách co byli dostupné (nabíjení jsem nastavil od 0:45 do 4:00) a v čase 2:18-2:29 proběhl příkaz Maximální dodávky do sítě. Což bylo kontraproduktivní především pro Vás a je mi to líto.
Měření k wallboxům mám zapojené mimo měnič kvůli domácí baterii.
A zrovna včera jsem si našel čas na záznam z webináře a tam jste popisovali tento problém.
Budu velmi rád až dokážete komunikovat s auty či wallboxy. Auto máme ID.3 - dnes mi to nabídlo konečně fw 3.7 a druhé auto je ZOE (rok 2015) a s ním bude asi problém, protože jeho komunikace s jejich cloudem je ostudná. Zoe většinou nabíjíme z 1f zásuvky na domě, tak se jeho spotřeba v Proteovi objevuje, ale dnes kvůli jinak uspořádaných aut na dvoře budu ZOE nabíjet za vraty a tam nejbližší zásuvka je mimo měření v Proteovi, ale to tam probíhá minimálně. Škoda, že nevidíte na elektroměry on-line. Bylo by to velmi jednoduché.
Až budete testovat spojení s VW a wallboxy (musím ještě zjistit jestli umí ten open charging protokol), tak mi dejte prosím vědět.
Aktuálně to funguje tak, že odměnu (tedy objem elektřiny) počítáme na výkonech vaší FVE baterie - toto tedy není aktuálně problém a odměnu dostanete.
Kdy to začne být problém je ve chvíli, kdy budete chtít nabízet více flexibility než řídíme přímo my, pak by toto šlo za vámi jako pokuta, ale aktuálně s tím počítáme, že se to může dít, tudíž není potřeba se omlouvat, počítali jsme s tím
jinými slovy jsou dvě možnosti:
- vše řídíme my na přímo a zde nemůže nastat pokuta i když se zachováte proti nám
- nabízíte zařízení (automaticky nebo manuálně) které neřídíme napřímo a dostávte tedy odměnu i za ně, ale zda pak může nastat pokuta