Ve 21h je plánováno vybití baterie ze 70% na 49% za 2,65 Kč a ve 3 ráno se šetří baterie za 4,43 Kč a v 5 ráno je normální provoz a dokupuje se za 4,55 Kč?
Jaký to má jiný smysl, než že to zbytečně sníží soběstačnost zákazníka a DG díky tomu vybere víc na poplatku?
Navíc o půlnoci jsem podle plánu měl mít 38 %, ale reálně jsem měl 34%. Takže se bude zbytečně dokupovat dráž ještě víc. A to nic extra neběželo. Odhad vybíjení baterie je téměř vždy příliš optimistický. Takže se nejspíš bude dokupovat i ve 4 ráno za 4,57 Kč.
U mě včera večer to samé - prodej do sítě z baterie za necelé 4 Kč dokonce 2 hodiny po sobě, naštěstí jsem to tu druhou hodinu stopnul. A pak ráno už nebylo v baterii nic a musel jsem dokupovat za cenu kolem 5 Kč. Dnes v 11 hodinu mi to prodávalo z baterie do sítě, ačkoli cena byla -1.68 + 2 Kč amortizace baterie. To prostě nedává absolutně smysl.
To se mi snad zatím nestalo že bych prodával za záporné ceny. Leda v případě zapnutí flexibility.
Jinak uvažujeme amortizaci baterie. Ale první co nejspíš odejde je střídač. Ten bychom také měli brát v úvahu při amortizaci FVE.
Teď mám zase Scheduled charge battery - taky nevím proč, v plánu to není.
Dnes opět nabíjení Scheduled, nevím proč to nabíjet ze sítě v tuhle dobu. když slunko svítí, navíc ty parametry neodpovídají. SOC limit pro to nabíjení je 85% a já už mám 96%, tak už by ani nabíjet neměl. Nechápu, proč tohle ten Proteus dělá.

